Yeni Yazılar
Ana Sayfa » Faydalı Bilgiler » Bayram’da Mirage Park Resort Otel-Kemer

Bayram’da Mirage Park Resort Otel-Kemer

Kurban Bayramı tatili için biz ilk defa Kemer’e geldik . Gelmeden önce epey bir araştırma yaptık. Amcamız denize sıfır,her şey dahil ve makul bir otelde kalmaktı. Yaptığımız araştırmalar neticesinde Mirage Park Resort Otel’de kalmaya verdik. Uçak biletlerimizi THY’den (gidiş 300  TL İstanbul’a dönüş 144 TL) ‘ye aldık. Transferiyse antalyatransfer.im’den ayarladık. Oteli de Jolly Tur’dan ayarladık.Antalya Kemer

Kemer’de genel anlamıyla keyifli bir tatil yaptık . Şu ana kadar tatilimiz ve otelle ile ilgili olarak yaptığımız gözlemler şu şekilde …

Mirage park Resort havuz

1) Hava eylül ayında bile çok sıcak, temmuz ağustos aylarında burayı düşünmek bile istemiyorum.

2)Bizim kaldığımız Mirage Park Resort Otel fiyat performans açısından iyi bir otel. (2 kişi- 4 gece için 1600 TL )Yalnız, odaların çoğu single yataklardan oluşuyormuş bu da evli çiftler için bir handikap. Bayram da otel çok kalabalık olduğu için her yerde sıra bekliyorsunuz. Gözleme almak için sıra, barbekü de sıra, içecek almak için sıra. Bu da bir yerden sonra insanın canını sıkmaya başlıyor.Onun dışında çalışanları kibar ve ilgili. Odalar da temiz.

Kemer

3) Ta buralara kadar gelip havuza giren insanları ben hiç anlamıyorum. Mis gibi deniz varken:) Otelin yarısı havuzda…

4) Her şey dahil konsepti bir otel de genel olarak tabağımızın ölçüsünü pek ayarlayamıyoruz. Canan Hoca buraları görse kalpten gider valla…

5) Sessizlik arayanlar için pek uygun değil. Gece 2’lere kadar eğlence oluyor.

6) Deniz taşlı. Bu yüzden deniz ayakkabısı şart.

7) Her şey dahil bir otel 4 günden sonra bayıyor bence.

8) Denize mümkün olduğunca erken saatlerde girin. Sabahları baya temiz çünkü.Öğlene doğru sahil İstiklal Caddesi gibi oluyor.

9) Şezlong kapma yarışı burada da var.

Mirage park Resort Kemer

10) Otel ve havalimanı transferi 90 TL . Transferinizi ayarladıktan sonra 1-2 önceden tekrar teyit etmenizi tavsiye ederim. Bazen transfer firmaları saatleri karıştırabiliyorlar.

11) Mirage Park Resort Otel lobisinde ETS turun çalışanları bir an olsun ayrılmadılar. Çocukları gerçekten takdir ettim. Misafirlerinin her şeyiyle ilgilendiler. Jolly’nin kendini biraz daha geliştirmesi lazım bu konuda.

Check Also

Dünyanın Yedi Harikası’nı Biliyor Musunuz?

Antik Dünyanın Yedi Harikası, tamamı insanoğlu tarafından inşa edilmiş, olağanüstü antik yapı ve yapıtlardır. Bu kavram, …

Edirne’de Gezilecek Yerler Nerelerdir?

Güzide illerimizden biri olan Edirne’nin gezilmesi gereken yerlerini sizler için yazdık. İşte Edirne’de görülmesi gereken …

Dünyanın En İyi 30 Sanat Oteli

Seyahetlerimizin en önemli parçalarından biri konaklayacağımız yerler oluyor. Kimi zaman oteller sunmuş oldukları hizmetlerle beklentilerimizi …